SuperPolska.pl - Gazeta internetowa,











Kontrolowana spontaniczność. Rozmowa z dr Eweliną Tyc
Politycy od lat związani z polskim parlamentem mają dużą świadomość znaczenia budowania własnego wizerunku. Często współpracują ze specjalistami z zakresu public relations, aby zadbać o markę osobistą. Są rozpoznawalni, stale obecni w środkach masowego przekazu, wzbudzają zainteresowanie. Politycy stają się celebrytami, z kolei celebryci na całym świecie coraz częściej decydują się na udział w wyborach parlamentarnych czy prezydenckich
Dr Ewelina Tyc, językoznawczyni z Uniwersytetu Śląskiego, zajmuje się zagadnieniami związanymi z autopromocją, specjalizuje się również w sztuce wystąpień publicznych, kreowaniu wizerunku i etykiecie. Wyjaśniając, czym są działania z zakresu PR-u, przywołuje książkę prof. Krystyny Wojcik pt. „Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem”. W tytule pojawiają się dwa fundamentalne elementy strategii PR-owej: budowanie wiarygodności oraz tworzenie relacji z tymi, z którymi klient współpracuje. W przypadku polityków ważne jest zatem komunikowanie się z wyborcami. To ich głosy decydować będą o przyszłości politycznych kandydatów.

Data dodania artykułu: 2019-05-25
Autor artykułu: U Śl
























stat4u