Custom Publishing

Poszerz swoje wiadomości o custom publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji wydawania kolejnych numerów istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing konkretniej

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi różnego rodzaju,
  • książki,

Custom publishing – cele

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • pozyskiwanie nowych kontraktów,
  • budowanie lojalności,
  • budowanie i zwiększanie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Kontakt:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]