Wszechobecność internetu oraz łatwość użycia go do znalezienia potrzebnych usług i artykułów spowodowała, że każde przedsiębiorstwo chce aktualnie zaistnieć w sieci. Rzecz jasna, samo posiadanie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – istotna jest przecież obecność na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, świadczących usługi tylko […]
Gadżety i odzież reklamowa mogą być ekologiczne!
W ostatniej dekadzie przedmiot ekologii stał się jednym z najpoważniejszych problemów, roztrząsanych arenie międzynarodowej. Potrzeba korekty naszego zachowania dotyczącego racjonalnego wykorzystania zasobów Ziemi, powoli przebija się do każdej dziedziny życia, także do świata promocji. Dzisiaj zarówno niewielkie przedsiębiorstwa, jak i ogromne spółki, podejmują szereg starań, aby stać się eco-friendly. Swoją […]
Powody dla których warto wykorzystać zdjęcia sferyczne na Facebooku
Zdjęcia 360 stopni to niesłychanie atrakcyjna i nowoczesna metoda prezentowania pomieszczeń lokali usługowych i zakładów pracy. Przeważnie widzimy je przeglądając wizytówki Google Moja Firma oraz Google Street View, ale również natrafiamy na nie na najpopularniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on dodanie na profilu firmy takiego interaktywnego zdjęcia. Jak […]
Narzędzia do kontroli KPI w działaniach SEO
Wszelkie działania podejmowane w biznesie mają sens, gdy można mierzyć ich efektywność. Dotyczy to wszystkich obszarów aktywności firmy, wpływających na realizację celów strategicznych. Sprawdzoną metodą weryfikacji podjętych działań jest określenie kluczowych wskaźników efektywności, czyli Key Performance Indicators. KPI, to mierniki dokonań, dzięki którym można śledzić postępy w realizacji projektów. Podobnie […]
Zwiększ zyski z optymalizacją stron
Wydałeś fortunę na nową witrynę internetową, zaś ta nie przyciąga kolejnych klientów? Jest świetnie zaprogramowana i wyposażona w najnowsze technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powodów powinieneś szukać w niskiej zauważalności w sieci. Internauci zazwyczaj używają wyszukiwarek – dobry […]
Wirtualny spacer 3D pomoże Ci zdobyć nowych klientów
Wirtualne spacery Google to niezmiernie popularna forma zwiedzania różnego rodzaju lokalizacji. Bez problemu w ciągu kilku minut możemy się tak przenieść np. na ulice Londynu czy do dalekiego Maui na Hawajach, żeby na własne oczy zobaczyć rajskie krajobrazy. Dzięki tej metodzie możemy nie tylko turystycznie zwiedzać odległe zakątki świata, ale […]
Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?
Akcje marketingowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednakże mniejsze firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle poszukują pomocy u agencji reklamowych. Co […]
Kompleksowy skład książek
Dawniej odpowiadał za to zecer, aktualnie odbywa się w środowisku cyfrowym. Skład książek nie jest już zadaniem tak długotrwałym, jednak nadal wymaga ogromnej precyzji, wiedzy na temat rozmaitych reguł oraz szerokich umiejętności. O co w nim konkretnie chodzi? Jakim osobom zlecić takie zlecenia? Skład książek, a programy Na rynku dostępnych […]
Panoramy sferyczne i wirtualne spacery zleć fotografowi Google
Wirtualne spacery po firmach zyskują na popularności, a wiele podmiotów coraz częściej zleca opracowanie takiego spaceru, a następnie umieszczenie go na wizytówkach Google. Możliwość wirtualnego przejścia się po firmie przysporzy wielu nowych klientów i zwiększy dochody naszego biznesu. Aby jednak spacer był wysokiej jakości, wskazane jest zatrudnić rekomendowanego fotografa Google […]
Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe
Znamy trzy główne sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły: – państwo (np. “hostele Polska”) – miasto (“siłownia […]