Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Uzyskaj więcej informacji o ofercie agencji PR Kraków na k-myk.pl

Akcje marketingowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednakże mniejsze firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle poszukują pomocy u agencji reklamowych.

Co warto powierzyć agencji marketingowej?

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie ekspertów wspaniale orientujących się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w internecie (animacje i filmy viralowe, kanały social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie użyte na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – billboardów, folderów, plakatów bądź stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje także atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę www firmy, jak również zaplanuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook czy Instagram.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, targów lub konferencji wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, te obowiązki może przejąć agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę harmonijnego i niezawodnego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego grona doświadczonych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszelkich czynności marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.

Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]