Model wnętrza 3D a promocja firmy – czy to się opłaca?

Wszystko, czego należy dowiedzieć się o wnętrzach firmy w okularach od wirtualnej rzeczywistości, odnajdziesz na https://www.fotografsv.pl/model-wnetrza-3d/.

Wirtualny spacer z modelem 3D to najlepsza metoda na zaprezentowanie ewentualnym klientom naszej nieruchomości, biura czy powierzchni usługowej, z których mają zamiar korzystać. Dla wielu klientów możliwość obejrzenia danego lokalu przed skorzystaniem z oferty jest niezmiernie ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im pomyślną dla nas decyzję. Czym zatem są modele 3D i spacer wirtualny? Jak można wykorzystać taką wizualizację do reklamy i czy powinno się to robić? Odpowiedź na te pytania przedstawiamy w dalszej części artykułu.

Jakie zastosowanie ma wirtualny spacer z wnętrzami 3D?

Wnętrza 3D to wykonany na podstawie sporej ilości zdjęć model 3D danej nieruchomości, któremu przyglądamy się niczym „domkowi dla lalek”. W takim modelu widoczny jest rozkład poszczególnych lokali, a my możemy go przybliżać, przesuwać i skupiać się na konkretnych pomieszczeniach. Model jest udostępniany klientom w postaci interaktywnej, dzięki której mają oni dostęp do całej bryły budynku wraz z wnętrzami 3D. Niezależnie od przygotowania samego rzutu i modelu wnętrza 3D, można również wybrać wersję interaktywną ze spacerem wirtualnym. Jest to niezwykle popularny wariant. Polega on na tym, iż prócz oglądania wyłącznie modelu 3D pomieszczeń, np. hotelu lub siedziby przedsiębiorstwa, możemy przerzucić się pojedynczym kliknięciem myszki do wybranego pomieszczenia, a następnie przystąpić do jego zwiedzania od środka. Wirtualny spacer 3D daje możliwość także przemieszczać się do innych wnętrz zupełnie jak w rzeczywistym życiu.

Wirtualny spacer VR w biznesie – gdzie je udostępnić?

Z wykorzystaniem wnętrz 3D z wirtualnym spacerem jesteśmy w stanie dokładnie zademonstrować odbiorcom wybraną nieruchomość i jej wnętrza. Taką formę reklamy można zastosować do prezentacji restauracji, hostelu albo pracowni, a także po prostu pokazać rozległemu gronu odbiorców jak “od środka” wygląda nasze przedsiębiorstwo. Wnętrza 3D możemy również wykorzystać, jeśli sprzedajemy mieszkanie, żeby potencjalni nabywcy byli w stanie dokładnie zapoznać się z nieruchomością.

Modele 3D wraz ze spacerem wirtualnym opłaca się przygotować z kilku powodów. Główny z nich to sposobność opublikowania ich na naszej stronie www, w wizytówce Google Moja Firma lub dodanie ich do wielu przydatnych miejsc. Wirtualny spacer z modelem 3D daje również świetną możliwość przekonania klienta, żeby zamówił nasze usługi . Klienci, którzy poznają bliżej nasze przedsiębiorstwo zaczną darzyć je dużo większym zaufaniem i odbiorą jako profesjonalną markę. Jest to również świetna metoda na zabłyśnięcie na tle rywalizujących z nami podmiotów, bowiem aktualnie – pomimo szerokiej dostępności tej technologii – większość firm z niej nie korzysta. Model wnętrza 3D można zdobyć bardzo szybko — wystarczy powierzyć jego wykonanie profesjonalnemu fotografowi.

Kontakt:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]