
Na seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zlecisz pozycjonowanie stron Kraków
Znamy trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły:
– państwo (np. “hostele Polska”)
– miasto (“siłownia Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Jeżyce”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w działaniach dla firm lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do odbiorców przebywających na tym samym obszarze. Taki sposób pozycjonowania jest stosowana też wtedy, gdy firma ma mały budżet na promocję i nie jest w stanie walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep sportowy”, to “sklep sportowy Kraków”.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Dalszy model pozycjonowania to odpowiednie i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Dzięki właściwemu doborowi fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads ulegną sporej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też dużo niższą konkurencję. Istotne jest również to, że rośnie tendencja do wpisywania specyficznych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie sportowe Adidas V racer czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 3 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A10 czerwony.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę produktów mogą efektywniej piąć się na pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową funkcję przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Tłusty Czwartek lub Dzień Ojca. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. W większości wypadków trzeba zainicjować je na 2-3 miesiące przed ważnym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.
Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]