
Szukasz więcej informacji o tym, jak wybrać agencję SEO? Skieruj się na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że współcześnie widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Polecamy kierować się podpowiedziami profesjonalistów.
Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google przygotowało o tym kurs
Nie da się ukryć, iż cała branża usług SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozwija się praktycznie tylko za dzięki Google. Pomimo obecności innych alternatyw, jak między innymi Baidu, Yahoo czy też Yandex, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zaistnieć w sieci, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest silna, najczęściej nie jest to łatwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i nakręciło krótki kurs, jak wybrać rzetelną firmę SEO.
Kluczowe cechy solidnej agencji SEO
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją,
- zdolność szacowania czasu i budżetu potrzebnego do wykonania zakładanych działań,
- zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- nieustanny monitoring stanu strony i okresową analizę jej statystyk,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy.
Przedstawicielka Google wskazuje także, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą wymierne efekty przeważnie po kilku miesiącach działań.