
Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych imprez, a ponadto, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, mogą być stosowane na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, jednak ich przenośność jest znacznie mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich daleko droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych lub portierni.
Pawilon handlowy – dlaczego warto go używać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się dużą wytrzymałością, będąca wynikiem zastosowania do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie odpowiednio konserwowany, posłuży kilkanaście lat – również przy częstej eksploatacji.